رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان دزفول گفت: با صاحبان باغ ویلاهای متخلف که اقدام به اجاره دادن این اماکن به گردشگران نوروزی کنند، برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

ویلا

به گزارش همشهری آنلاین حجت الله آریایی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حدود ۱۶ باغ ویلای غیرمجاز که اقدام به تبلیغات جهت پذیرش مهمان و مسافر نوروزی در فضای مجازی کرده بودند با همکاری پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان دزفول شناسایی و با صدور اخطاریه مجبور به حذف تبلیغات از فضای مجازی شدند.

آریایی‌نیا افزود: طبق مصوبه شورای تامین و ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا، اجاره باغ ویلاها به مسافران نوروزی و سایر افراد تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ ممنوع است.

وی از مالکان باغ ویلاها خواست برای حفظ سلامت خود و دیگران در مقابله با ویروس کرونا از اجاره و در اختیار قرار دادن باغ ویلاهای خود، خودداری کنند ضمن اینکه در این ایام باغ ویلاها توسط اداره میراث فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی و نیروی انتظامی به طور جدی رصد خواهند شد.

آریایی گفت: در صورت مشاهده هرگونه تخلف،تمامی خدمات آب، برق، گاز در اختیار باغ تا پایان فروردین ماه قطع و باغ ویلای مورد استفاده پلمب و با مالک به طور قاطع برخورد خواهد شد

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص اقامت گردشگران در باغ ویلاها  موضوع را به معاونت گردشگری این اداره به شماره تلفن ۴۲۴۳۰۲۴۱الی۴۲۴۳۰۲۴۲اطلاع دهند.

کد خبر 493981

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار خوزستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha